torsdag 24 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Är det inte egentligen en härlig dag? Ja, ja, det är ett påhitt för att butikerna ska tjäna mer (som många säger), men jag tycker det är speciellt ändå. Jag är t o m gift med ett Alla Hjärtans Dag-Barn, så då blir det ännu mer speciellt.



Det är alltid kul med en extra uppvaktning, även om alla inte har så bra fantasi. Vissa får en hotellweekend, en annan en krukväxt.


Jag tycker i alla fall att det ä en mysig dag. Nu finns det så mycket extra till denna dag. Nallar, blommor (äkta och oäkta och t o m blomgrupper), bakelser och en massa annat.





Den enda baksidan är för dem som inte har någon, men gärna vill ha någon att skämma bort. Hade jag råd, skulle jag skämma bort mina vänner med, även om det bara skulle vara en god middag eller en enkel ros.





I år skickade jag ett eget påhittat SMS till mina vänner, för att bevisa att jag tänker på dem. Jag blev glad för de svar jag fick på det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar